Fandom

Sponge Pedia Wiki

Skalmar Obłynos

349stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skalmar Obłynos
Gatunek Kałamarnica
Adres Bikini dolne
Płeć Facet
Kolor szarawy
Waga 3 uncje
Skalmar Obłynos (w filmie Squidward Macka) (ang. Squidward Tentacles) – szarawy kalmar, który mieszka w domu pomiędzy SpongeBobem a Patrykiem. Denerwuje go ich zachowanie, gdyż uważa, że są dziecinni. Jest ponury i zgorzkniały, ponieważ życie nie ułożyło mu się, tak jak sobie wymarzył. Nie został sławnym artystą, ma uciążliwych sąsiadów (SpongeBob i Patryk), oraz pracę której nienawidzi. Stanowi przeciwieństwo SpongeBoba. Uważa się za wielkiego artystę i najlepszego muzyka. Kocha grę na klarnecie, jednak nie został obdarzony zbyt wielkim talentem muzycznym. Godzinami ćwiczy grę na tym instrumencie, jednak mimo to wcale nie idzie mu lepiej. Uwielbia malować autoportrety. A w swoim domu ma 497 obrazów z własną podobizną. Pracuje jako kasjer w Pod Tłustym Krabem. Jego największym rywalem jest Skalmir Maminsyn, rówieśnik z czasów szkoły, który zdobył sławę i bogactwo realizując jego marzenia. Największym marzeniami Skalmara są zdobycie sławy, oraz życie bez SpongeBoba. 14 grudnia odbywa się Dzień Walki ze Skalmarem. Mimo że zazwyczaj deklaruje nienawiść do głównego bohatera, w odcinku Nocna zmiana przyznał, że zawsze trochę lubił SpongeBoba.

Więcej w Fandom

Losowa wiki