Fandom

Sponge Pedia Wiki

Pod Tłustym Krabem

349stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pod Tłustym Krabem - reustauracja założona przez pana Kraba. Pracuje w niej Spongebob i Skalmar.

Opis lokalu Edytuj

Tłusty Krab jest utrzymany w męskim marynarskim stylu. Przykładem tego są beczki używane jako krzesła, stoły w kształcie koła sterowego itp. Na wprost od szklanych drzwi znajduje się duża sala, gdzie klienci jedzą zamówione posiłki. Na lewo od kasy w kształcie znajduje się biuro pana Kraba, szefa lokalu. Na prawo od kasy znajdują się drzwi do toalety. Na wprost od kasy jest okienko przez które Skalmar,kasjer podaje karteczki z zamówieniami Spongebobowi,kuchcikowi. Drzwi do kuchni znajdują się tuż obok kasy,a w samej kuchni znajduje się:grill,frytkownica,szafka z dodatkami do burgerów,maszynka do parówek (jeden z odcinków) oraz chłodnia,gdzie trzymane są około 274 mrożone burgery (odc.Powrót Jimmiego), Do kuchni prowadzą także drzwi na tyłach lokalu. Obok tylnego wyjścia znajduje się śmietnik, gdzie klienci piszą komentarze o Tłustym Krabie, często używając wulgaryzmów.

KlienciEdytuj

Tłusty Krab jest najbardziej popularną restauracją W Bikini Dolnym,jeśli nie w całym morzu. Jednak klientom nie przeszkadza obecność przed ich głowami bielizny. Tą sytuację pan Krab skomentował tak: ,,Och,widać,że mam bardzo niewybredną klientelę,z lekką ręką do forsy".

Pracownicy Edytuj

InfoEdytuj

Proszę o rozszerzenie strony o historię Tłustego Kraba i napisania jego Menu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki