FANDOM

Mama Krab jest matką Eugeniusza Kraba. Jest sama i mieszka w różowej i puszystej wersji domu Pana Kraba. W odcinku: Mid-Life
BetsyKrab

Betsy "Mama" Krab

Crustacean, SpongeBob, Patryk i Pan Krab zakradli się do niej w nocy. Widziała tylko trzech mężczyzn, którzy rozmawiali, a jeden z nich powiedział, że mają przestać się wygłupiać. Następnie Pan Krab poszedł do swojego starego pokoju. Grała też mniejszą rolę w Kląć Jak Marynarz. Gdy była młoda mówiła irlandzkim akcentem.

W odcinku: Przyjaciel Czy Wróg? , miała irlandzki akcent, później miała męski głos (podkładany w angielskiej wersji przez Paula Tibbida) w Klnąć Jak Marynarz, i w Mid-Life Crustacean, a jej irlandzki akcent pojawił się w odcinku: Enemy In-Law. Kiedy wychowywała małego Pana Kraba, nie mogła sobie pozwolić na zakup ubrań dla niego. Była przyjaciółkąStarego Jenkinsa, który dawał jej stare, szmaciane ubrania. Pan Krab cieszył się z tego, ale został nazywany "Szmaciarzem". Jej irlandzki akcent powraca w odcinku Spongicus.

WyglądEdytuj

Betsy Krab jest postarzałym krabem, który nosi sukienkę oraz posiada Wielki Mięsisty Pazur. Jej skóra jest pomarszczona, a ona nosi niebieskie okulary ze złotymi końcówkami. Na plecach ma puszyste włosy. Gdyby nie miała siwych włosów, okularów i sukienki, wyglądałaby jak Pan Krab. Gdy była młoda, wyglądała podobnie, jak teraz.